Clients Kaupthing
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
Drone Dji Mini 2 SE Gris
219.99 € 279.99 €
Voir le deal

Communiqué Kned.

Aller en bas

Communiqué Kned. Empty Communiqué Kned.

Message  behel Jeu 25 Juin - 7:35

Beste Forumleden-Kaupthingspaarders,

Jullie hebben al een tijdje niets meer van mij gehoord. Nochtans hebben we het dossier niet uit het oog verloren. Na de zéér belangrijke beslissing van 5 juni, was er nog één horde te nemen, de Europese Commissie.

Het dossier is daar inmiddels in behandeling. De Commissie heeft, zoals dit gebruikelijk is, een aantal verduidelijkingen gevraagd, die de komende dagen zullen gegeven worden. Zij die met het dossier bezig zijn, hebben er een goed oog in dat het dossier een gunstige beoordeling zal krijgen voor 10/07.

Daarnaast moet het CBFA zich nog uitspreken over de verkoop van het Belgische filiaal aan Keytrade/Landbouwkrediet. Hier zijn geen problemen te verwachten.

Tenslotte heeft Kaupthing een aantal dagen nodig om alle rekeningen over te zetten naar Keytrade of Landbouwkrediet. En Keytrade en Landbouwkrediet hebben zelf ook een aantal werkdagen nodig alvorens het geld effectief ter beschikking zal staan van de spaarders.

Maar vermits het hier over een onuitgegeven scenario gaat, komen er soms dingen voor waar een oplossing voor moet gezocht worden. Niets ernstigs, maar zaken die eerst moeten uitgeklaard worden en dat kan een beetje vertraging met zich meebrengen.

Nochtans ga ik ervan uit dat uiterlijk eind juli de gelden moeten beschikbaar zijn.

Als er nog belangrijk nieuws te melden is, kom ik bij jullie terug.

behel

Nombre de messages : 31
Date d'inscription : 03/06/2009

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum